systersims

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Mayas blogg

Av yasmine piknjac - 5 augusti 2012 13:36

Hej nu tänkte jag börja igen med någon slags historia fast i en blogg och en dålignyhet är att jag slutar med historien Mina Corelle.Okej men hoppas ni gillar dena ;*


Hej alla jag har just startat en blogg,Mayas blogg.Jag tänkte börja berätta lite om mig själv.Jag heter Maya och bor med min make Adam och mina tvillingbarn Ally & Molly.Jag är ganska ny med dethär med att vara mamma.Jag är fortfarande ung och har fortfarande mycket kvar att göra.Men jag försöker.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yasmine piknjac - 13 september 2012 20:49

  Så Dracon,här får du lite mat.Jag önskar att jag hade en ödla.Inte en dum häst,min syster älskar ridning men inte jag!Men ingen bryr sig väll om mig.Jag kanske borde fråga mamma,hon har ju mycket pengar så det blir nog...

Av yasmine piknjac - 13 september 2012 20:09

Hej!!Jag är jääääättte ledsen över att jag inte bloggat på typ hundra år men nu är jag tillbaka och ännubättre!Nya historier,Angelas historia är slut(inte så kul men den nya kommer snart!),Smink tips,Fusk&Buggar,SIms3övernaturligt och massa mer!   ...

Av yasmine piknjac - 12 augusti 2012 15:55

  Köp många dekorationer till barnens rum,de kommer älska det och bli på bättre humör!    Köpa glass är gott och ger din sim något att slicka på och på samma gång blir simmen på bättre humör   Att ge blommor är ett bra sätt att väcka u...

Av yasmine piknjac - 5 augusti 2012 13:55

Hmm.jag funderar på att ta ett bubbelbad.Kan ni fatta att skum och bubblor gör så att man blir på mycket bättre humör.         Jaha nu ska jag bubbla,vi ses!   ...

Av yasmine piknjac - 3 augusti 2012 11:57

Ett litet tips för alla som gör sims historier. Använd er av fusker moviemakercheatsenabled true det fusket är bra till er som vill göra aimeringar och som inte vill att en sim gör va den vill hela tiden.   Testa det fusket du kommer nog gilla ...

Presentation


Jag heter Yasmine och detta är min sims blogg.Jag skriver om tips,historier och iprincip allt om the sims 3.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards