systersims

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Mina Corelle-min värld

Av yasmine piknjac - 19 juli 2012 22:53

 

Mina passar på att måla nu när hon är ledig från jobbet.-Hmmm...lite blått där,lite vitt här och voila!När jag är färdig borde jag nog ringa upp mamma innan jag går och lägger mig.

 

Mina loggar in på datan och går in på chattbook.Lilly,Lilly,Lilly,Mina letar efter hennes mammas namn på onlielistan.Där

M:hej mamma!

L:hej sötnos!

M:vad gör du?

L:lagar mat åt din pappa och du vet sånt jag brukar städa,diska och allt sånt.Men hur går det i den nya staden har du fått in alla möbler?

M:jadå allt är på sin plats.

L:vad bra då

M:ojj klockan är redan 23.00!jag måste gå mamma hej då och godnatt!

L:Sovgott gumman!

 

Jääspp,jag är trött nu hoppas de inte håller på med att bygga nu igen

 

Mina somnade snabbt.

 

Dags att gå upp Miaou,skrek hon till andra rummet.Makaroner och tortelinisås det blir en bra frukost idag.


 

Nåå lilla Miaou.Sov du gott?Åhh om det bara fanns någonmänsklig att prata med.Om jag bara inte var så blyg.

 

Mina borstar tänderna.Ding dong,ringklockan ringde.Det var barnen som Mina skulle vakta idag.

      

Här får du en liten flaska plaska 

     Och du lilla simone,jag ska kittla dig så att du blir snurrig.Simone:"Skrattar"     

Ojj vänta min telefon ringer.Ehh hej.Nicolas i luren:Hej Minna det är jag nick.Jaha hej nick.Nicolas i luren:Min kattunge har fått en ny unge och jag undrar om du skulle vilja adoptera den?En till katt.Okej nicolas i luren:Kan du hämta den vid 20.00?Visst det går bra hejdå!Bye,bye

 

Klockan 20.00.Gud vad du är söt!Du får heta pudding.Kom så går vi hem du kommer älska min andra katt Miaou.

Miaou.Just precis!Miaou hihi.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yasmine piknjac - 13 september 2012 20:49

  Så Dracon,här får du lite mat.Jag önskar att jag hade en ödla.Inte en dum häst,min syster älskar ridning men inte jag!Men ingen bryr sig väll om mig.Jag kanske borde fråga mamma,hon har ju mycket pengar så det blir nog...

Av yasmine piknjac - 13 september 2012 20:09

Hej!!Jag är jääääättte ledsen över att jag inte bloggat på typ hundra år men nu är jag tillbaka och ännubättre!Nya historier,Angelas historia är slut(inte så kul men den nya kommer snart!),Smink tips,Fusk&Buggar,SIms3övernaturligt och massa mer!   ...

Av yasmine piknjac - 12 augusti 2012 15:55

  Köp många dekorationer till barnens rum,de kommer älska det och bli på bättre humör!    Köpa glass är gott och ger din sim något att slicka på och på samma gång blir simmen på bättre humör   Att ge blommor är ett bra sätt att väcka u...

Av yasmine piknjac - 5 augusti 2012 13:55

Hmm.jag funderar på att ta ett bubbelbad.Kan ni fatta att skum och bubblor gör så att man blir på mycket bättre humör.         Jaha nu ska jag bubbla,vi ses!   ...

Av yasmine piknjac - 5 augusti 2012 13:36


Hej nu tänkte jag börja igen med någon slags historia fast i en blogg och en dålignyhet är att jag slutar med historien Mina Corelle.Okej men hoppas ni gillar dena ;*   Hej alla jag har just startat en blogg,Mayas blogg.Jag tänkte börja berätta l...

Presentation


Jag heter Yasmine och detta är min sims blogg.Jag skriver om tips,historier och iprincip allt om the sims 3.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards