systersims

Alla inlägg under juli 2012

Av yasmine piknjac - 27 juli 2012 22:16

 

Detta är familjen Valberg.Längst till vänster är det Victor,sedan Lorrain,Johnny och längst tll höger Elainne

 

Så antar att du ska på dansen med knäppa Connie igen eller var hon för snygg för dig?

 

Lägg av El!Jag kommer komma till vårbalen med en ängel som heter Angela

 

Mhmm mummlade jag..

 

Dudå El,kommer du med någon som matchar dig?grisen bert kanske?

Knip igen!

 

Efter en stund kom Lorrain in.Så vad pratade ni om?Victor höll på att ringa någon med sin hatar min syster min?

 

Så han ringde någon?Vilken mes!Att ljuga om något sånt!Ojj vad hemskt sa Lorrain ironiskt.

 

Nu har jag min chans att fråga om en träff till balen,Leo är inne den mest populära killen i klassen.

E:Hej!

L:Tja snäckan!

E:Jag tänker bara skriva det nu.Vill du gå på balen med mig

L:måste kolla kalendern typ,ja snäckan verkar som det är din turdag helt ledig då

E:Vad bra kan du hämta mig 19.00?

L:Klart stumpan ses på fredag

E:thihihi ses!;)


 

Nu skulle jag vilja se vad Victor sa jag har en träff till vårbalen med världens mest populäraste kille.Iallafall skolans.


 

ZzZzZzZzzzZzZ


Av yasmine piknjac - 23 juli 2012 00:03

Här är den första och andra delen läs de först.del1:http://systersims.bloggplatsen.se/2012/07/11/8226634-angelas-historia/

del2:http://systersims.bloggplatsen.se/2012/07/14/8244609-angelas-historia-del-2/

del3:http://systersims.bloggplatsen.se/2012/07/15/8247719-angelas-historia-del-3/


 

Ella:vad fin du är Angie,nya kläder?

A:Japp och tack

 

Angela:din fest är ju imorgon så Pam tog mig till affären och köppte nya kläder

E:Jo påtal om festen kan du åka till festen tidigare och fixa lite saker med mamma?jag menar Pam

A:visst

E:måste gå och träffa Amanda ses.

 

E:hej Amanda!

Amanda:hej 

E:Vill du hänga med mig till min födelsedags fest imorn?

 

Am:såklart!

E:tack.Och du kanske vill sova över idag oxå?

Am:klart!

 

Pamela:Det är bäst att du går upp och lägger dig så du orkar med din födelsedagsfest

E:okej

 

P:Gå du och ta på dig pyjamas sålänge så går jag och fixar en sovsäck åt dig

Am:Okej dokej

 

P:såjah!

 

ZzZz

 

Nästa kväll....E:Jag önskar..(Ella blåser ut ljusen)

 

A:Yey go Ella!

 

 (Ella växer upp

 

A:grattis Ella

E:tack

 

A:här är en liten sak åt dig

E:åhh Angie vad söt du är.Halsbandet i skyltfönstret som jag gillade.Tack

 

John:Hej jag är kusin till Amanda,grattis!

E:Tack!trevligt att träffas!

J:du ser fin ut

E:haha tack du med.

 

E:skulle du vilja gå ut och typ äta imorgon?

J:Visst

E:klockan 18.00?

J:det blir bra vi ses då

   

E:ses

J:ses

 

A:så..vem är det?

E:vaddå?

A:jag kan allt den minen

E:hehe,han heter John

 

A:Bra syrran han måste vara snygg om han heter John måste han vara heeet

E:Han är snäll och snygg hihi.Och han har samma favoritfärg som mig.

A:bra!

E:vi ska ut och äta imorgon

A:då vet jag 2 tjejer som ska shoppa


Av yasmine piknjac - 19 juli 2012 22:53

 

Mina passar på att måla nu när hon är ledig från jobbet.-Hmmm...lite blått där,lite vitt här och voila!När jag är färdig borde jag nog ringa upp mamma innan jag går och lägger mig.

 

Mina loggar in på datan och går in på chattbook.Lilly,Lilly,Lilly,Mina letar efter hennes mammas namn på onlielistan.Där

M:hej mamma!

L:hej sötnos!

M:vad gör du?

L:lagar mat åt din pappa och du vet sånt jag brukar städa,diska och allt sånt.Men hur går det i den nya staden har du fått in alla möbler?

M:jadå allt är på sin plats.

L:vad bra då

M:ojj klockan är redan 23.00!jag måste gå mamma hej då och godnatt!

L:Sovgott gumman!

 

Jääspp,jag är trött nu hoppas de inte håller på med att bygga nu igen

 

Mina somnade snabbt.

 

Dags att gå upp Miaou,skrek hon till andra rummet.Makaroner och tortelinisås det blir en bra frukost idag.


 

Nåå lilla Miaou.Sov du gott?Åhh om det bara fanns någonmänsklig att prata med.Om jag bara inte var så blyg.

 

Mina borstar tänderna.Ding dong,ringklockan ringde.Det var barnen som Mina skulle vakta idag.

      

Här får du en liten flaska plaska 

     Och du lilla simone,jag ska kittla dig så att du blir snurrig.Simone:"Skrattar"     

Ojj vänta min telefon ringer.Ehh hej.Nicolas i luren:Hej Minna det är jag nick.Jaha hej nick.Nicolas i luren:Min kattunge har fått en ny unge och jag undrar om du skulle vilja adoptera den?En till katt.Okej nicolas i luren:Kan du hämta den vid 20.00?Visst det går bra hejdå!Bye,bye

 

Klockan 20.00.Gud vad du är söt!Du får heta pudding.Kom så går vi hem du kommer älska min andra katt Miaou.

Miaou.Just precis!Miaou hihi.



Av yasmine piknjac - 19 juli 2012 22:04

Jag tänkte att jag skulle börja med en till historia.Så härär den!


Den här historian handlar om Mina,en blyg tjej som bor med sin katt i det kalla landet Coldavon.Det bara snöar,snöar och snöar där.Mina håller på med att måla hela tiden.Eftersom hon bor i ett helt nytt land har inte så många flyttat dit och Mina har inte så många vänner där en bara sin katt Miaou.

 

    Snart börjar jag med historien!

 

Av yasmine piknjac - 19 juli 2012 16:15













   

Dip dye är väldigt fint i alla sorters färger

Matcha din personlighet med färgen  




    

Det passar på alla åldrar

 

Gör det till en trend i din simsvärld 


Av yasmine piknjac - 19 juli 2012 14:33

 

Vardagskläder

 

Finkläder

 

Pyjamas

 

Idrottskläder

 

Badkläder

  KönMan
ÅlderTonåring
FormNormal
ViktSpinkig
UndertypMänniska 
EgenskaperArbetsnarkoman, Ambitiös, Atletisk, Flörtig

Till tävling i fantassimsblogg .stjärntecken och favoriter:favoritmat:hamburgare,Favorit musik:pop,favoritfärg:grön,stjärntecken:lejon 

Tack!

Nedladnningslänk: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6113896

Av yasmine piknjac - 18 juli 2012 18:43

Hej!Jag har gjort en park som ni kanske gillar?Jag kommer kanske att sätta ut den på the sims 3 exchange.Men iallafall här är den.

                 

Av yasmine piknjac - 15 juli 2012 17:19

        


Presentation


Jag heter Yasmine och detta är min sims blogg.Jag skriver om tips,historier och iprincip allt om the sims 3.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards